امکانات هتل دریا

_نت در اتاق                _ترانسفر                            _نت در لابی                _کافی نت

_فضای سبز                _تاکسی سرویس                _لاندری                      _اعلام حریق

_رستوران                    _لابی                               _کافی شاپ                _گاو صندوق

_نمازخانه                    _پذیرش                             _نظافت اتاق               _تهویه هوا

_اطفاء حریق

هتل دریا

جزیره زیبای کیش از قطب های گردشگری ایران محسوب می شود که زیبایی و جذابیت بی حد و اندازه اش سبب شده گردشگران بسیاری از خارج کشور نیز به آن سفر نمایند. کیش به سبب همین گردشگر پذیر بودنش هتل ها و مراکز اقامت بسیاری را جهت رفاه حال مسافران و گردشگران تدارک دیده است.

از جمله هتل هایی که در کیش به ارائه خدمات به مشتریان و مهمانان می پردازد، هتل دریا کیش می باشد که هتلی 3 ستاره در مرکز جزیره است. این هتل مساحتی به بزرگی 3850 متر مربع را به خود اختصاص داده و دارای 3 بلوک می باشد و هر بلوک 3000 متر زمین دارد که البته برخی از واحدهایی که در هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد 2 طبقه و پلکانی هستند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان دریا کیش

هتل دریا با توجه به 3 ستاره بودنش توانسته امکانات خوب و مناسبی در اختیار مسافران قرار دهد که دیگر دغدغه ای از جهت محل اقامت خود نداشته باشند و به راحتی به گشت و گذار در جزیره بپردازند. از جمله امکاناتی که این هتل به خدمت مهمانان و گردشگران درآورده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نمازخانه، گاو صندوق، فضای سبز، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، کافی نت، لاندری، سیستم اعلام حریق، تهویه هوای مطبوع و کپسول آتش نشانی

لابی این هتل مکان خوبی برای استراحت موقت مسافران است و با توجه به اینکه اینترنت پر سرعت در لابی وجود دارد می توان مشغول به انجام کارهای روزمره ی مجازی شد و یا اینکه بر روی مبل های راحت آن نشست و از تلویزیون موجود در لابی استفاده نموده و به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینید.

این هتل دارای رستورانی در قسمت لابی است که می توانید برای صرف غذا به آن جا بروید و انواع غذاهای ایرانی و خوش طعم را سفارش دهید و از خوردن آن ها لذت ببرید. غذاهای دریایی خوش عطر و بویی توسط  آشپز رستوران تهیه و سرو می گردد. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد که فضای خوب و مناسبی را به علاوه ی نظافت و تمیزی، محیط را در برگرفته است. برای وعده ی صبحانه نیز این رستوران به صورت منوی بوفه عمل کرده و شما می توانید صبحانه ی مورد علاقه تان را میل نمایید.

هتل دریا در ساختمان اصلی خود کافی شاپی زیبا و دنج را دارا می باشد که ظرفیتی 40 نفری دارد و شما می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین دسرهای خوش طعم و لذیذ را بچشید و در آن جا به استراحت بپردازید.

در این هتل ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه آن نیز 12 ظهر است. برای رزرو هتل می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام نمایید. این هتل متاسفانه پارکینگ، آسانسور، استخر، سالن جلسات و امکانات بازی را ندارد که این را می توان نقطه ضعفی برای این هتل قلمداد نمود.

اتاق های هتل آپارتمان دریا

هتل دریا خوشبختانه در زمینه ی ارائه ی واحد های اقامتی مختلف با توجه به نیاز مشتریان خوب عمل کرده و دارای واحد های مختلفی از قبیل:

  1. 4 واحد سوئیت دوبلکس
  2. 16 واحد آپارتمان دو خوابه پنج تخته
  3. 3 واحد آپارتمان دو خوابه چهار نفره
  4. 4 اتاق 3 تخته
  5. 23 اتاق دو تخته 

که هر کدام دارای امکانات خوبی برای استراحت مهمانان می باشند. این امکانات شامل: 

صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت پر سرعت، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، لوازم بهداشتی، میز، سیستم اطفاء حریق، نظافت اتاق ها، سرویس چای و قهوه.

فاصله هتل دریا از مکان های مهم کیش

هتل دریا دارای موقعیت بسیار خوبی می باشد و در مرکز جزیره قرار دارد. این هتل به بازارها و مراکز خرید بسیار نزدیک است و شما حتی بدون وسیله ی نقلیه هم می توانید به آن ها رفت و آمد کنید.

این هتل به راحتی به کارتینگ جزیره دسترسی دارد و دقیقا کارتینگ جزیره روبروی هتل واقع شده است. در اطراف هتل ساحل مرجان، پلاژهای مختلف، شهربازی هایلند و همچنین مرکز خرید ونوس، مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید تجاری و مرکز خرید مروارید قرار دارد.