امکانات هتل آرتا

_نت در اتاق                   _ترانسفر                                 _بدنسازی                           _نت در لابی

_کافی نت                     _دستگاه ATM                           _فروشگاه                           _میز بیلیارد

_فضای سبز                   _پارکینگ                                  _تاکسی سرویس                _لاندری

_خدمات اتاق                  _ماهواره                                  _اعلام حریق                       _رستوران

_لابی                           _آسانسور                                _کافی شاپ                        _گاو صندوق

_نمازخانه                      _اتاق جلسه                             _آمفی تأتر                           _میز تور

_پذیرش                        _امکانات ویژه معلولین                 _کرایه خودرو                        _واکس کفش

_خدمات فکس                _صرافی                                   _تهویه هوا                          _حمل چمدان

_اتاق چمدان                  _اتاق سیگار                             _اطفاء حریق                        _تهیه بلیط

هتل آرتا قشم

جزیره قشم یکی از اماکن توریستی و گردشگری کشورمان است که در جوار آب های خلیج فارس قرار دارد و سالانه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان پذیرا می باشد، به همین سبب در این جزیره هتل های فراوانی قرار دارد. یکی از هتل های چهار ستاره و لوکسی که در این جزیره زیبا وجود دارد “هتل آرتا” نامیده می شود که در مرکز شهر واقع شده است. هتل آرتا هتلی تازه ساخت است که در ابتدای سال 1396 مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل آرتا در 5 طبقه ساخته شده که اتاق های آن در طبقات دوم تا پنجم قرار دارد. این هتل طبق استانداردهای جهانی اداره می شود و نخستین هتل استاندارد قشم می باشد. آرتا به دلیل زیبایی های ظاهری مروارید قشم لقب گرفته است. طراحی ظاهری هتل از معماری عربی و کلاسیک الهام گرفته و سنگ های بکار رفته در نمای ظاهری به رنگ شکلاتی می باشد. چراغ های ال ای دی به کار رفته در نمای هتل، جلوه ای چشم نواز به آن بخشیده که به هنگام تاریکی هوا رخ نمایی می کند. در بخش ورودی نیز تعدادی گلدان در کنار چراغ های حبابی قرار گرفته که نشانگر این بخش است. همچنین نام هتل به رنگ قرمز در دیوار کناریِ نما حک شده است. طراحی لابی نیز تلفیقی از سبک های کلاسیک و مدرن می باشد که مجهز به تهویه است. همچنین وجود تعدادی گلدان بزرگ در این قسمت، جلوه ای زیبا به آن بخشیده است. همان گونه که اشاره کردیم اتاق های هتل در طبقات 2 تا 5 قرار دارند که به واسطه راهروها با یکدیگر ارتباط پیدا می کنند. مسافران از طریق پله ها می توانند به راهروها دسترسی پیدا کنند و بعد وارد اتاق خود شوند.

 

امکانات و خدمات هتل آرتا

از امکانات هتل آرتا قشم می توان به پارکینگ رایگان ( با ظرفیت 15 خودرو)، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی، اجاره اتومبیل، پله اضطراری، لابی،نمازخانه، پذیرش شبانه روزی، شاتل فرودگاهی، اینترنت رایگان، فروشگاه، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ، اتاق کنفرانس مدرن، فتوکپی، خدمات تور، خدمات خشکشویی، روزنامه و تبدیل ارز نام برد.

کارکنان این هتل با رفتاری خوب و خوش از مسافران استقبال می کنند و در مواقع لازم به خواسته های معقول آن ها پاسخ می دهند همچنین امکان تهیه بلیط در این هتل وجود دارد که گردشگران تور قشم می توانند از آن ها بهره مند شوند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل آرتا قشم

رستوران هتل تا 200 نفر ظرفیت دارد که در فضای زیبا و دلنشین آن می توانند به صرف غذا بپردازند. در این رستوران انواع غذاهای دریایی و محلی در کنار غذاهای بین المللی در منو وجود دارد که تنوع بالای غذاها را نشان می دهد. صبحانه رستوران از ساعت 7 صبح تا 10 صبح سرو می شود. رستوران در طبقه اول قرار دارد. در کافی شاپ شبانه روزی این هتل، انواع نوشیدنی های گرم و سرد مطابق با فصل سرو می شود و با تزئینی فوق العاده بر روی میز سفارش دهندگان آورده می شود. خوب است بدانید که کافی شاپ در طبقه همکف قرار دارد.

 

اتاق های هتل آرتا در قشم

تعداد اتاق هایی که در این هتل وجود دارد حدود 45 واحد مجزا می باشد که در انواع مختلفی هستند و به طور کلی 130 تخت را در خود جای داده اند. چشم انداز اتاق ها بسیار زیبا بوده، برخی از اتاق ها نمایی دل انگیز از دریا را نمایان می کنند. اتاق های 2 تخته دبل، اتاق های 2 تخته توئین، اتاق های 3 تخته (یک تخت دونفره به همراه یک تخت یک نفره)، سوئیت های 1 خوابه و 4 نفره، اتاق های ماه عسل و اتاق های وی آی پی از انواع واحدهای اقامتی این هتل می باشند. قیمت اتاق های این هتل باکیفیت کمی بالا بوده، برای مثال در بهمن ماه سال 1397 اتاق های 2 تخته با قیمت 462 هزار تومان، اتاق های 3 تخته با قیمت 580 هزار تومان و سوئیت های 1 خوابه با قیمت 780 هزار تومان اجاره داده می شد. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل ارتا برای گردشگران در نظر گرفته شده است می توان به: یخچال، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مناسب، سیستم اطفاء حریق، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، حوله و دمپایی، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، اینترنت رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن، دراور، میز تحریر، سیستم گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، صندوق امانات و خدمات خانه داری اشاره کرد. پنجره اتاق ها از نوع دوجداره بوده و از ورود هر گونه صدا و غبار جلوگیری به عمل می آورد تا مسافران بتوانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند. آرامشی که در هتل آرتا حاکم می باشد، رضایت مسافران زیادی را در پی داشته است.

 

قوانین هتل آرتا

  • اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان بوده و اقامت کودکان 3 الی 5 ساله هزینه نیم بها دارد.
  • ورود به اتاق ها در ساعت 14 و خروج از آن ها در ساعت 12 انجام می گیرد.
  • رزرو نهایی اتاق ها، بعد از پرداخت هزینه مربوطه انجام می شود.
  • در صورت کنسلی اتاق، طبق مقررات، مبلغی از پولِ واریزی کسر می شود و باقی آن عودت می گردد.

فاصله هتل آرتا از مکان های مهم جزیره قشم

دسترسی خوب این هتل موجب محبوبیت آن نزد گردشگران تور قشم گردیده است. هتل آرتا تا ساحل نیلگون و زیبای خلیج فارس حدود 200 متر و تا فرودگاه بین المللی قشم 45 دقیقه فاصله دارد. برخی از جاذبه ها و مکان های دیدنی جزیره نیز در اطراف این هتل واقع شده عبارت اند از:

  • پارک ساحلی زیتون : 4 دقیقه
  • درگهان قشم : 18 دقیقه
  • اسکله شهید ذاکری : 5 دقیقه
  • جزایر ناز : 25 دقیقه
  • مرکز خرید سیتی سنتر قشم : 5 دقیقه
  • مسجد رمچاه : 20 دقیقه
  • بازار بین المللی ستاره : 21 دقیقه
  • معبد هندوها حدود : 120 دقیقه
  • دره ستارگان : 26 دقیقه
  • غارهای خربس : 15 دقیقه
  • عمارت کلاه فرنگی : 100 دقیقه
  • ایستگاه راه آهن : 120 دقیقه

مسافران می توانند در هتل آرتا که بی شک یکی از بهترین هتل های قشم می باشد، اقامت خوبی را تجربه کنند و خاطره خوبی از سفر به جزیره قشم برای خود بسازند.